maanantai 2. toukokuuta 2011

KOIRIA JA MIES

Koskapa käsi ei vieläkään ole kunnossa eikä härpäkkeitä siis synny, kuvataan sitten näitä nelijalkaisia. Käytiin eilen vapunpäivänä pyörähtämässä taas mökillä ja mamin Nemppu joutui jatkuvan kuvauksen uhriksi..

"Tässä mää otan aurinkoa, pihavalvontaa on mukava suorittaa täst omalt peitolt.."
Nemo vihaa kylmää maata / lunta / vesisadetta / räntäsadetta / sepeliä. Kunnon nurmikko tai puhdas asfaltti käy tälle  lyhytjalkaiselle urbaanille


" Siis mitä? Joku on päässy huomaamatta mun peiton kulmalle ja tuonu mulle.. PAHVITÖTTÖRÖN !"
Meillä, niinkuin varmasti monessa muussakin koirataloudessa kaikki paperirullien pahvit ovat hyötykäytössä aktivointileluina

" Tähän mää isken hampaat hanakasti ! "

" Kyll täytyy vähän pihavalvontaa suorittaa kuitenkin tän keksinmetsästyksen kiihkossakin.."

" Jee! Löyty herkku ! "

" Sit mä aattelin jatkaa tätä mun pehmusteella köllöttelyä.. oliks jotain vielä ? "
Itse asiassa ennen näiden kuvien ottamista Nemo sai suurimman hepulikohtauksen vuosiin ja kirmaili häntä suorana pitkin pihaa useamman minuutin. Se on paljon se.

Pongo (Ran-tan-plan, mamman pöhkö, Poppis, Poppaloora, Mulla On Aina Lauantai - koira), ollaan kylässä Anoppilassa, pihalla päivystää Anopin Frida

Mies
Piti askarrella Miehelle moottoripyöräpaita.. HIH!

Jutut ja kuvat oli tänään tähän malliin, taidanpa lähteä kortisoonipiikille!


1 kommentti:

Niina kirjoitti...

Voihan ihanuus, mikä urbaani.